You’re on the United States site
Select a region

Dext Prepare

Reviews & ratings
Free trial available
Get this app
Reviews by verified Xero users.
4.8 out of 5 stars
938 Reviews

Sort and filter

Rating
Sort

Most recent reviews

SJ
Stephanie Jackson
Posted 29 Jan 2024
4 out of 5 stars
Great time saver, especially being able to set up rules for clients. Bank statement extraction is also great for those accounts not linked to Xero
CG
Claire Grimes
Posted 12 Dec 2023
5 out of 5 stars

Absolute Timesaver

One of the hardest parts of what we do is getting the information we need from our clients. Dext helps bridge this gap with its submission app for clients and provides us with so many great features to help cut down the processing time at our end.
One person found this review helpful.
CD
Charnel de Villiers
Posted 12 Dec 2023
5 out of 5 stars

Great time saver

Using DEXT saves us tons of time when helping clients maintain their accounting records. The seamless integration with Xero is excellent.
PW
Peter Welch
Posted 16 Nov 2023
5 out of 5 stars

Excellent Product

Find Dext very easy to use - Intergrates really well with Xero - Reads & Scans invoices excellently & often picks up detail & discrepancies that i might often miss if loading manually . Probably do not use to its full extent but for the parts i do use i cant fault this product. Would definately recommend .
MG
Michelle Garcia
Posted 5 Oct 2023
1 out of 5 stars

Bankrupt moral values

I recently got a new accountant. She recommend we use Hubdoc since it’s free. Dext charged us the annual subscription literally the day we decided to cancel. I cancelled and they would not refund $300 using the excuse that we have used the app. We used it maybe one day to add recipes in, that is NOT worth $300! Do NOT use Dext! How many small businesses do they steal from each year? This should be a class action suit. Please contact me if you are interested in this pursuit!
One person found this review helpful.

Response from Dext Prepare

Hello Michelle, Thank you for your response, and I'm sorry to hear that you feel this way. One of my colleagues will get in touch with you shortly to better understand your situation. In the meantime, I can confirm that the refund will be processed.
TB
tim butler
Posted 13 Sep 2023
1 out of 5 stars

Dext wont refund

We have a few people working for us, a mistake was made, an old employee set up the dext account. Be use an email was missed - dext refuses to refund a full years subscription paid in advance. They say to bad according to their terms and conditions. To me it’s rediculous that a software company can’t refund at least 90% of a subscription when we have asked to cancel it
2 people found this review helpful.

Response from Dext Prepare

Hi Tim, Thank you for your feedback. After a thorough review of your case, we have observed that your account has been used even after the cancellation period. I kindly invite you to refer to our Terms and Conditions, specifically section 6, numeral 6.5.3. We acknowledge your concerns and suggest that you continue to enjoy our platform until the expiration date in 2024.
Although Xero reviews each app in the Xero App Store, we can’t give any guarantees. It’s up to you to assess the performance, quality and suitability of any app before going ahead.